Ovog leta asfaltiraće se u osam sela
Nova Varoš – Sredstvima iz budžeta opštine Nova Varoš ovog leta u osam sela asfaltiraće se više od četiri kilometra puteva, najviše u Negbini. Javna nabavka otvorena je do 10. aprila, a plan je da se radi na 11 deonica.
U Negbini je planirano asfaltiranje tri deonice u ukupnoj dužini od 965 metara, na području MZ Bistrica dve, kao i po jedna u Draglici, Rutošima, Beloj Reci, Akmačićima, Vranešima i Radoinji. Radova na rehabilitaciji saobraćajnica biće i u rubnim područjima grada, najčešće “patuljaste” dužine od oko 50, 70, te 192 i 230 metara, do najdužih od 400 do 650 metara.
-Ni ove godine ne očekujemo “navalicu” putara, već da ćemo opet imati problema sa izvođačima radova. Manjak građevinskih firmi osposobljenih i licenciranih za izgradnju puteva prouzrokovao je znatno uvećanje cena asfaltiranja u poslednje dve godine. Opština tako putarima za kilometar puta sa PDV-om sada plaća više od sedam miliona dinara, a ranije smo za to iz opštinske kase izdvajali oko četiri miliona dinara – kaže predsednik Opštine Nova Varoš Radosav Rade Vasiljević.
Novu asfaltnu podlogu u dužini od po 650 metara dobiće meštani zaseoka Sinđelići (područje Negbine) i Milojevići (regionalni put u MZ Bela Reka), potom će se raditi i nastavak deonice duge 400 metara ka Mladenovićima (MZ Draglica), a u istoj dužini i potes ka Radovićima (Negbina). Pola kilometra asfatne podloge biće postavljeno i ka Selištu u Akmačićima, a putni pravac u dužini od 365 metara gradiće se i na potesu Magistralni put – Volujak na teritoriji MZ Negbina. U ovoj mesnoj zajednici asfaltiraće se i deonica duga 230 metara u nastavku radova ka Ilićima. Planirano je i asfaltiranje 195 metara duge deonice ka Marinkovićima u Bistrici, manji deo regionalnog puta ka Bogdanovićima u Radoinji, kao i “patuljasti” putni pravci od 70 odnosno 50 metara u Vranešima (Кolonija) i ka Bučevcima u Bistrici…
U lokalnoj samoupravi kažu da je javna nabavka raspisana uglavnom za one putne deonice koje nisu odrađene tokom građevinske sezone u prošloj godini.
-Većina njih nisu duge, ali su prilično problematične deonice, zato ih je, ipak, bolje presvući asfaltom nego nasipati odnosno održavati. Procenjuje se da ćemo za ove radove morati da izdvojimo više od 40 miliona dinara –kaže Vasiljević.
Varoške novine